06-02-2025

Psiholog Clinician

Emotiile circula intr-un grup. Aceasta concluzie are la baza cercetarile realizate personal de Goleman si ceilalti autori, alaturi de observatiile colegilor lor in lucrul cu sute de lideri si datele furnizate de Hay Group despre stilurile de management a mii de executivi. Mai precis, Goleman si colegii sai spun ca starea emotionala a unui lider este literalmente contagioasa pentru echipa si organizatia din care face parte.

Stiinta arata ca in spatele acestui efect contagios, sta o functie a sistemului nostru limbic care ne permite sa ne reglam si acordam emotiile interpersonal. Simplificand, cercetarea arata ca atunci cand o persoana transmite anumite semnale, cei din jur le receptioneaza si asta le poate schimba starea emotionala. Spre exemplu, asta permite unei mame sa simta cand este ceva in neragula cu copilul ei.

Partea interesanta din cercetare arata ca desi noi simtim efectele acestei functii a creierului nostru, nu suntem aproape deloc constienti de proces. Din acest motiv, ne putem trezi cu o stare emotionala (pozitiva sau negativa) fara sa avem idee de ce si cum am ajuns sa ne simtim asa.

Psiholog Clinician Constanta
  • Evaluarea cognitiva: coeficient de inteligenţă, memorie, atenţie, aptitudini verbale, aptitudini numerice, aptitudini spaţiale, rapiditatea în reacţii, nivel de dezvoltare afectivă, capacitate organizatorică, capacitate decizională;
  • Calibrarea nivelului inteligenței cognitive.
  • Observarea strategiilor de gândire.
  • Aplicabilitatea proceselor cognitive de gândire deja dobândite și capacitatea copilului de a se adapta la situații noi.
  • Observarea capacității de concentrare a copilului în timp pe o sarcină precisă.
  • Observarea deprinderilor sociale, a abilităților motorii fine-adaptative, grosiere si a dezvoltării limbajului
  • Evaluarea comportamentala
    Pentru a face o analiza profesionala a comportamentului este fundamentala utilizarea unor tehnici care permit descrierea cat mai obiectiva a limbajului verbal, non verbal si para verbal.
  • Analiza si evaluarea comportamentala face posibila:
    – Identificarea emoțiilor si stării celorlalți
    – Anticiparea comportamentului persoanei analizate
    – Detecția minciunii, prin combinarea analizei gesturilor si a micro expresiilor
    – Identificarea punctelor forte si slabe ale interlocutorului

SERVICII – Evaluarea afectiva & emotionala

  • Evaluare psihologica si psihodiagnostic
    – Evaluarea afectiva / emotionala
    – Evaluarea cognitiva
    – Evaluarea comportamentala
    – Evaluarea dezvoltarii psihologice
    – Evaluarea gradului de discernamant
    – Evaluarea mecanismelor de adaptare / aparare
    – Evaluarea personalitatii
  • Consiliere dezvoltare personala
    – Autocunoastere si accesarea potentialului interior
    – Dezvoltarea abilitatilor de comunicare
    – Gestionarea timpului
    – Managementul stresului